.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله شدید مشاور رئیس‌جمهور به هاشمی‌رفسنجانی و صداوسیما

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت از انجام مناظره‌های تلویزیونی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایرنا اهم مطالب مطرح شده توسط وی در یک هیات مذهبی درقم به این شرح است:

* مدیران صدا وسیما به افرادی که به روی انقلاب و نظام شمشیر کشیده اند و همچنان بر طبل ابطال انتخابات می کوبند، اجازه می دهد با استفاده ازآنتن صدا وسیما، از کارشان دفاع کنند.
* مدیران صدا و سیما و رسانه ها از خدا بترسند و از خدا بی خبران، اطاعت نکنند.
* مدیران صداوسیما!برنامه ریزی به بهانه های واهی نکنید و بدانید که ملت ایران می دانند که شما چه می کنید و درباره شما قضاوت می کنند.
* نمی دانم چه کسانی درصدا وسیما به برخی افراد اجازه می دهند تا چهره زشت خود را بازسازی کنند .
* سیما به این افراد که بر روی انقلاب شمشیرکشیده اند اجازه داده است تا از کار خود در صدا و سیما دفاع کنند و هرچه دلشان می خواهد علیه نظام تهمت بزنند.
* برخی افراد در این مناظره ها ارکان نظام را زیرسئوال می برند و این مناظره نیست،هجمه و زیر سئوال بردن مردمی است که در 9 دی ماه از همین آقایان ابراز انزجار کرده اند.
* اخیرا برخی افراد عده ای را از استانهای مختلف جمع کرده و نزد هاشمی می برند تا ادای مدیریت و محوریت را در بیاورند اما اینها به جایی نخواهند رسید .
* مطلعین می گویند عده ای در پس این ملاقاتها می خواهند ازنظام فرصت گیرند تا به کارخود به دور از هرگونه صداقتی ادامه دهند چراکه همین افراد درمیان خود عنوان می کنند که مطالبه اصلی آنها اصل نظام است.
* هاشمی رفسنجانی برای حل اختلافات معتقد است دو طرف باید چهارماه در رسانه ملی با یکدیگر بحث کنند تا مردم قضاوت کنند و سپس به انتخابات اخیر بپردازیم.
نمی دانم این آقا چرا هنوز بر طبل باطل کردن انتخابات ریاست جمهوری می کوبد.
* همین شخص، شورای نگهبان را زیر سئوال برده وبرای آنها تعیین تکلیف می کند درحالی که درجمهوری اسلامی هرکسی با انتخاباتی سر کار آمده ، شورای نگهبان او را تایید کرده است.
* اگر شما پیرو رهبر هستید، رهبر معظم انقلاب انتخابات را صحیح دانستند پس چرا باز هم می گویید باید چهار ماه بحث کنیم و بعد به انتخابات بپردازیم.
* نباید حرفهای هاشمی رفسنجانی را سرسری گرفت و ازکنارش براحتی بگذریم.
* اکبر گنجی خود را ایدئولوگ جنبش سبز معرفی کرده ودر رسانه های دشمنان،خدا را زیر سئوال می برد و سپس منکر وجود امام زمان (عج) می شود چرا که دشمنان فهمیده اند اصلی ترین قدرت نرم ما از کجا سرچشمه می گیرد و درهمین راستا امروز مستقیما امام عصر(عج) و ولایت فقیه را هدف حملات آشکار خود قرار داده اند.
* ملت ما راه خود را پیدا کرده و در این کشور تنها یک نفر و آن هم مقام معظم رهبری است که محور اصلی به شمار می رود. رهبر ما زنده و آگاه است و با صلابت در مقابل دشمنان انقلاب و نظام ایستاده است.
* آفرین بر اعضای جامعه مدرسین حوزه عمیه قم که ما را مدیون آگاهی بخشی خود کرد و با فتاوای خلاف قرآن که به جنگ ما آمده بودند به نحو احسن برخورد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.